Från ett öga så blött

Det rinner en tår
ner för en glansig kind
från ett öga så blött som det kan bli

En dröm
som finns
som vill upplevas
men förstörs
bit för bit
av en ondska så oundviklig

vill bara förstöra
gynsamhet får ej existera

Tårar som ej går att stoppas
tårar som innebär sorg
från ett öga så blött som det kan bli

Tankar kommer
tankar går
vill finna lyckans och hoppets väg igen
vill ta mig fram till mitt mål

lyckan ska förstöras
onskan har ett mål

Tårar rinner  ner
en efter en
från ett öga så blött som det kan  bli
det tar aldrig slut

Vill följa min dröm
uppleva det jag vill ha
ondskan är där
men ska bort
vet ej hur
dess exsitens ska suddas ut

En tår rinner ner
från ett öga så blött som det kan bli
vill att det tar slut

Vill se hopp
vill ta mig framåt
ha ett mål nära mig
inte kännas orörbart


Kommentarer
Postat av: Birgitta Friberg

Så sorgset

Kram MOR

2010-03-09 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0