Tiden är din och min

Tiden är här
jag vet
jag kan
en dröm som finns
ett steg i taget

Jag har funnit en väg
en väg som ska tas
mot ett slutgiltigt mål
där det jag sökt så länge
väntar och gror till nått starkt

Tiden är min
lyckan kan ej brytas
ej förstöras mer
det är slutgiltigt
olyckan har gjort sitt

Tiden är din
du kämpar på
du finner
ditt mål är på rätt väg
där du finner mig
där jag sakta vandrar framåt
ett steg i taget

Tiden är vår
bara din och min
vi är starkare
vi kan besegra
sida vid sida

Vårt slutgiltiga mål är samma
bara vårt
vi vandrar på samma väg
hand i hand
ett gemensamt beslut
mod till att kämpa
lyckan finns
turen är vår

Du och jag
vi kan
vi ska
vi kommer lyckas
vi har varandra
en kärlek som är stark
en tro som växer
Tiden är vår


Kommentarer
Postat av: Birgitta Friberg

Tappa aldrig någonsin tron på att ni inte lyckas !

Kram MOr

2010-03-16 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0