Vad blev fel

Varför?
Varför göra så här
det sårar
gör mig arg

Vet ej hur det känns
känslor svajar runt
Förvirrad
vet ej hur jag ska göra
vad jag ska tänka
vad ska jag tro
vad har gjorts fel

Är jag inte mer än så
inte värd nått mer än ord
kom till mig
säg vad ditt hjärta vill
hur din tanke är

Prat
gnälleri
inte rätt när distansen är så stor
vet ej hur det känns
det sårar
jag är arg
mitt hjärta värker

Kom till mig
orden kan såra som sägs
jag tar det
kan hantera
gå dit du borde
inte på fel väg

Mitt hjärta värker
jag är god
jag är densamma
men det sårar
vet ej hur det känns längre
Varför?


Kommentarer
Postat av: Birgitta Friberg

Såna sorgliga dikter. Är det så du känner min tös ?

Kram MOR

2010-03-30 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0