Jag känner

Jag känner
märker så mycket
har en önskan att det är okej
låt mig få tro
veta det som är

Jag känner
en oro
över det som finns där
som hänger kvar
inte vill försvinna
något håller sig kvar
kan inte raderas
som en magnet
det dras på en väg

Jag känner
vill skapa glädje i ett liv
 en värme
som räcker långt
en trygghet
som består
kärlek
som är så oändlig

Jag känner
ingen som missförstås
inget ont
ingen sorg
ingen som glöms bort

Jag känner
har en känsla
vill så väl
vill bara nå dit



Kommentarer
Postat av: birgittafriberg

Det kommer att ordna sig för dig och Peter!

Tänker på er

Kram MOR

2010-10-01 @ 09:10:53
Postat av: peter

Denna dikten tyckde jag att den var mycket bra fortsätt så min darling puss

2010-10-03 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0